2013年2月22日 星期五

Day 1

DAY 1...Landed北京機場...勁大勁靚...其實好似香港機場...落機好快就去到海關...


過完海關有洗手間...先添衣服...因為機場暖氣都唔會好勁...之後就要坐無人駕駛去拎行李喇


機場指示好清楚...跟住指示去到出租車排隊打的出城...今次住崇文門站既新橋novotel...如果坐機鐵轉地鐵...$$$其實同打的差唔多...而且唔駛將件行李搬上搬落...少少塞車...約40分鐘就去到酒店...rmb8x...


酒店自動幫我地加床...但亞女唔會自己一個zzz...而且加床後無位放行李...結果我地將2件行李放上加床度...高度mm好


放底行李出去搵餛飩候...但行左好耐都唔見...問當地人原來最近都要去到前門果邊先有...


北京街道好乾淨...當地人亦都好好...



最後食呢d...冷盤: 牛展, 海x, 咸香花生...估唔到好好味


辣辣牛肉麵...天氣凍食呢d特別正


就係呢間李先生...幾日黎見到北京都有好多分店...唔好以為快餐無好野...食物真係得...直得推薦


食飽坐地鐵(1號線-天安門西站落車)...準備去故宮...呢度係出左站之後望過對面天安門...天氣凍...大家都無咩意欲行去...事姦要過呢條馬路都其實幾遠...離遠望到就當去左啦...其實一早一晚都好多人會專誠黎睇升/下旗儀式由於我地行得太hea...去到故宮出面門口已經3:45...公安見到就同我地講: 差不多關門喇...不要浪費...故宮要慢慢看...明天再來吧


好白痴又走返落地鐵...坐車去王府井行街...經過呢日...我地終於知道...北京要早睡早起先玩到

下面呢隻開口粟子...第一日買左1斤...但係我地無食放左係酒店1晚...第2晚先食...凍左都勁好味...好甜...而且勁易mok殼...最後一日係北京買左2斤返香港


王府井食街...勁多烤肉串...除左羊之後...其他我覺得麻麻



呢度係後街一段比較冷清...


天氣太凍...第1日著唔夠衫...頂唔順返酒店抖抖先...北京地鐵站入面好奇怪...矛啦啦有2度好似人住屋既鐵閘仲要貼晒新春對聯


抖夠再著多幾件衫...近近地去酒店對面新世界便宜坊食飯...名菜係烤鴨約rmb200...另鴨架滾湯或椒鹽都得...好味...食物唔錯...叫多個菜已經飽到頂上心口...但係唔明why放係檯既食物勁快凍...而且北京食店係唔會有茶/水供應...叫茶佢真係比個menu你專for茶業種類...講緊係6-70蚊一壺...所以我地都係叫汽水/果汁飲就算


食飽行返酒店...沿路都有好多聖誕裝飾...




3 則留言:

  1. 栗子檔咩位置? 我好like ga!!!
    [版主回覆02/26/2013 17:01:05]呢檔就王府井食街後街直行十字路口位就見到...不過呢d粟子周圍都有...走果日我係前門果邊既內街都見好多檔有...

    回覆刪除
  2. 栗子好大粒好正咁喎!!!! 睇你day 1 我都覺得BJ感覺唔錯~~
    [版主回覆02/27/2013 12:12:36]你個鄉下妹出左城啦...haha...

    回覆刪除
  3. Ling♥Circle Oscar♥2013年3月12日 凌晨2:18

    d栗子真係好大粒喎, 睇見都想食
    [版主回覆04/08/2013 15:45:19]係呀...勁大粒又甜

    回覆刪除