2013年2月26日 星期二

Day 4

Day 4

今日去南山滑雪...提早係香港email去雪場卜車+卜入場(唔駛比錢比資料)...提早卜有折(會有ref. no比你到時確認)...有關資料上官網睇...同雪場溝通後...職員話五道口車站易搵而且都近我酒店...所以卜左五道口上車...我地去到已經見到2架旅遊巴差不多上滿人咁滯...我用手機show番個email比站頭睇就ok...開車後先有人收錢...記得要準時...誤時不候




到喇...環境比想像中好...好乾淨...好靚...拿...我未去過其他雪場無比較過架...


搵左2個教練...亞女 1vs1...我同baba 1vs2...2hr...唔記得左幾錢喇...唔貴啦


呢度係其中1-2間餐廳...同埋拎雪具地方...左下角果個露天餐廳...我地就係呢度叫左個石頭窩飯 & 牛肉麵當午餐rmb4-5x/碗...好味又唔貴...但係熱飲就唔好飲又勁貴...要rmb2x/杯勁淡朱古力...(唔記得影相)


亞女初學要係呢度學...學左1hr左右...教練先帶佢去大人果邊一齊練習


滑左4個鐘好攰...還左雪具之後...再係雪場搵野玩


呢個水泡無記錯係rmb100/半hr...好玩


呢d高級組...


繼續係kids corner搵野玩...碌到亞女勁傻笑


玩到日落西山就坐番專車出五道口...今日勁攰...撞正放工時間...再迫地鐵返李先生食麵就算...要早d抖...其實五道口附近都好旺好多野食...

2 則留言:

  1. 滑雪場都幾大喎, 教練要唔要預先BOOK? 水泡北海道有個公園FOC任玩!!
    [版主回覆02/27/2013 12:25:08]都幾大...最緊要係乾淨囉...教練唔駛卜...去到好似金魚缸比你任揀

    回覆刪除
  2. 滑雪場好得呀 ~

    回覆刪除