2013年4月7日 星期日

Easter Khao Yai Trip Day 4

day 4

一早過club house食早餐見到佢


食飽起程返bkk還車喇...avis還車好快手...望左一圈無大問題就退返張deposit單比我就走得

舊機場無機鐵...坐的士叫做最方便...但呢個咁既的士站不知所謂...有票=無票...上到車司機一樣無賴上身講價...我堅要搓meter...佢死死氣咁襟左錶...點知落車時又"r" tips...曼谷旅遊業做得最差就係呢樣



到埗...mercure siam bangkok...新酒店...新到好仲好勁裝修味


房勁新就一定架啦...位置都係一流...係正national stadium 旁邊...斜對面就係mbk...日夜樓下都有6-7檔車仔檔...有串燒/生果/pancake...樓下轉彎行幾步又有7仔...之前做50%off果時訂...為番約$350/晚無早...都ok ge...最不滿就係佢個wifi囉...慢到好似用緊2g咁


放底晒野去chi lom度揼左個骨先...黃昏再去asiatique行街


呢度好多影相位...雖然都係熱...但夜晚行又係河邊黎講都算係咁...我like呢度








baba對行呢d街無興趣...選擇同亞女坐摩天輪...我怕高...所以留係下面同佢地影相






行完返酒店掃宵夜






酒店9樓lobby lounge 飲野好抵...99b/杯 beer...雖然勾多牙...但勁大風好涼爽一d都唔熱



要插卡先上到房

1 則留言:

  1. 好想dup骨....好想勾多...
    [版主回覆04/12/2013 17:17:24]快d叫家姐請我地去~

    回覆刪除