2013年4月7日 星期日

Easter Khao Yai Trip Day 3

day 3

坐buggy 過club house食早餐...亞女7yr...要charge 350b...早餐都幾多選擇...環境真係好good




食飽返房準備換衫游水...係房門草叢發現左佢


游完水出發去呢度




環境一流...同睇web site相一樣...佢地每朝10點同下晝4點會有放羊...而且無咁熱...我地去到已經係1點幾...熱到發癲...買左入場卷...買左支奶+草...就上去sheep house睇羊喇...呢度真係唔臭...d羊好乾淨(比起一般見果d)...而且佢地叫得好好笑架...有一隻把聲勁似周星星




周圍影下相就要閃...事姦太晒太熱


呢度有屋仔出租...睇網頁d相都幾靚...不過呢度附近乜都無...真係想開餐都難...園入面有小食亭...但又貴又唔好食...都係d牛油粟米...炸腸仔呢d



係隔離無幾遠開左個flora park...


回程沿途都會見到好多好有特式既屋仔...好得意...覺得自己好似入左天神村咁


返到palio...雖然都已經4點...但都仲係..勁熱


palio影相一流...地方其實唔係好大...有d舖仔賣衫/蛋糕/手信匙扣...仲有10零間餐廳...最吊詭係有間4d戲院...










行到5點就出發搵nite market...set左gps...要成9x km...會唔會攪錯左...我地最後揀落車問人...去左幾個油站...基本上係無人識英文...好彩之前搵定左nite market泰文字...show比佢地睇...佢地再用body language引到我地出大路...其實都唔知係搵唔搵m...只係見到個都似樣既...就決定今晚就係呢度




下面呢個婆婆d涼粉冰好好味...見到勁多人幫襯...我地當然唔執c...用手指指一指再用手指做手勢"1"...買到1杯涼粉冰

1 則留言:

  1. Ling♥Circle Oscar♥2013年4月19日 凌晨2:25

    好趕時間呀, d相一張連一張, 仲乜唔格一行呀
    [版主回覆05/14/2013 17:30:19]係wor...攪乜e+yahoo blog有msg唔會sd email比我ge

    回覆刪除